vrijdag 2 februari 2018

Ufo's wegwerken

Wat hebben Ufo's en breien gemeen?

Op Duitse blog's over haken of breien kom ik de begrip wel vaker tegen.
"UnFertige Objecte", "Unfinished Objects" (niet afgemaakte projecten).

Wat een jaar geleden bij mij nog ondenkbaar was, is nu werkelijkheid.
Ik heb ze ook liggen, de Ufo's.

Maar ik ga ze wegwerken.
Eentje is al klaar.




"Colourwaves" by Diane Schneider



Volgens patroon wordt deze maar met een soort kleurverloopgaren gebreid.




Voor een contrast heb ik de rijen tussen de "waves" 
met een effen kleur gebreid.




So komen de "waves" veel beter te voorschijn.
Het effect van de waves wordt bereikt door verkorte toeren te breien.




Gebreid met Fenna garen en een effen kleur bruin.




De bovenste kant meet 200cm.




De diepste punt is 90cm.




Voor het patroon kijk hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten