donderdag 2 februari 2017

Dreambird in de kleuren zwart/blauw/paars/groen

De "Dreambird" voor een vriendin is ook alweer klaar.


Ik had niet verwacht dat ik deze kleurencombinatie zo mooi zal vinden.


Ik dacht eerder dat ik de kleuren te donker zal vinden.





Alleen de kleuren komen op de foto weer eens niet goed tot zijn recht.

Erg jammer! 
Vooral van de kleur paars is er weinig te zien.


Onderstaande foto heb ik eens eerder geknipt.
De kleuren komen hier beter over.






















Gebreid heb ik met 
Drops Baby Merino, kleur zwart
en Drops Delight, kleur 09.









Ter herinnering, het patroon is op Ravelry te koop, ook in het Nederlands.



Onderstaande reactie ontving ik vandaag via e-mail van Anne voor wie ik de
"Dreambird" heb gebreid.

Deze vriendin is erg tevreden over de  (samen uitgekozen ) kleurencombinatie én natuurlijk erg content over jouw mooie breiwerk! Opnieuw een waar kunstwerk.

En nog zo veel inspiratie en mooie patronen en kleuren... Vooral doorgaan, maar vergeet ook niet iets voor jezelf te breien !  Bedankt dat het dit keer weer wilde doen.

1 opmerking:

  1. Jaaaa geweldig mooi...juist door die subtiele overgangen!! Fijn weekend Octavia!

    BeantwoordenVerwijderen