maandag 28 november 2016

Zwarte regenboog Dreambird

Ook deze "Dreambird" voor Marjolein is af.



Ik heb 24 veren gebreid dat zijn precies 2 complete kleurverlopen.




Vandaag is prachtig weer en zo kon ik meteen ook een paar foto's
aan de buitenlucht nemen.


























Ik hoop dat  Marjolein net zo tevreden is als ik.


























Als ik nu de zwarte regenboog Dreambird met de beige regenboog Dreambird (bericht hier)
vergelijk en ik zal moeten kiezen welke mooier is....
Dat is lastig.
Ik dacht altijd ik zal de zwarte mooier vinden, maar ook de beige heeft iets.

3 opmerkingen:

  1. Ja absoluut..het zijn beiden ware beauty's. Ik zou voor de beige gaan maar dat is gewoon omdat ik nooit iets met zwart heb. Maar de kleuren komen in de zwarte wel echt héél mooi uit. Je mag trots zijn Octavia! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Heb je hier een breipatroon van? Dat zou ik ook nog weleens willen maken. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen