zaterdag 23 juli 2016

Camino Bubbles

Nog net voor mijn vakantie is de lace-sjaal
"Camino Bubbles" van Kieran Foley klaar geworden.

Over nacht lag die nog mooi te drogen.
Ik heb hem dubbel moeten opspannen anders passte die niet op mijn 
styroporplaat. Dat verklaart het wazige patroon.


Vanmorgen heb ik dan foto's genomen van de 
sjaal.




De paspop werd deze keer gestyled door mijn dochter Clara.




Dat ik niet zo graag op de foto ga is aan onderste foto's goed te zien.
Maar voor deze ene keer is het goed dan.

























Eigenlijk wilde ik mijn Schoppel Laceball helemaal opmaken.
 Maar omdat de sjaal nu al best lang is moest ik mee stoppen. 
Ik heb nog een hele bruine kleurverloop over.
Afmetingen: 225 cm x 39 cm.

Een groot nadeel van deze patroon is dan wel dat men makkelijk blijft haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten