donderdag 12 mei 2016

Vervolg "Eigenlijk mag het niet waar zijn"

Ik heb nog iets toe te voegen aan mijn verhaal.
Helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn mail van de fabrikant "Scheepjes".

Wel had ik een lieve reactie van Caroline van "Caro's Atelier". Bij haar koop ik bijna al mijn garen. Heel goede zorgzame service.
Ik  heb ook haar laten weten wat er is gebeurd.

Toevallig kwam er vorige week een vertegenwoordiger van Scheepjes langs met wie ze de klachten wilde bespreken.

Onderstaand haar antwoord: 

Beste Octavia,

We hebben de situatie met Scheepjes besproken.

De knoopjes was hen bekend, het schijnt heel af en toe voor te komen. Helaas heeft u het juist twee keer getroffen, dat is erg vervelend.

Het uitlopen hadden ze echter nog niet eerder van gehoord. Ik heb alle foto’s naar hen doorgemaild en ze gaan dit ook bij de producent melden.
Helaas heeft u daar u niets aan….

Het enige wat ik kan doen is u aan te bieden al het garen opnieuw aan u te verzenden, zodat u de sjaal opnieuw kunt maken. Wel ontzettend vervelend ook voor u, dat u er dan weer zoveel tijd in moet steken….

Graag verneem ik van u of u het garen nogmaals wilt ontvangen, of dat u liever een ander soort/merk van mij ontvangt.

Alvast een fijn weekend!

Wat lief van haar. En deze heb ik dan mogen ontvangen:


Marjolein heeft voor de Drops Baby Merino naturel en de Drops Delight 10
(olijfgroen/roest/pruim) gekozen.
Caroline kon niet uitsluiten dat het met de zelfde Scheepjes Colour weer zal gebeuren.

Ik raad iedereen aan de klachten altijd bij de fabrikant te melden. Alleen als deze bij hen bekent zijn kunnen ze ook hiermee iets doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten