dinsdag 31 mei 2016

naar de brei- en haakfestival in Arnemuiden

Al zo lang wil ik een keer naar Arnemuiden.
Naar dat handwerkwinkeltje van Jeanet Jaffari met zo veel keus aan wol en garen.
En vooral zij heeft dat mooie UNIKAT garen.

Prachtig!!!!
Maar ik ben niet zomaar in Arnemuiden. 
Van mij uit zijn het 176km, 1 uur en driekwartier (volgens ANWB) rijden.
Dat is nog wel wat. En dat rijd men niet zomaar om naar een handwerkwinkeltje te gaan.

Nu zal het toch een mooie gelegenheid zijn.
Naar de brei- en haakfestival in Arnemuiden!


Voor meer informatie kunt u op haar blog kijken.


Een blog met zo veel inspiratie, ideeën en nuttige tips! 
Dank je, Jeanet, je hebt mijn creatieve wereld een heel stuk groter gemaakt!



2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben er ook. En wat Jeanet betreft...helemaal waar! Tot zaterdag. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen